Reklama firmy
Po wielokrotnych próbach i przeprowadzanych testach okazało się, że najlepszą formą reklamy jest video zamieszczone na stronie firmy w którymś popularnym portalu społecznościowym.
Jest to najszybszy kanał informacyjny pozwalający dotrzeć do klienta.
Dzięki temu, że jest wielu aktywnych użytkowników portali społecznościowych, istnieje duża szansa na pozyskanie dla firmy nowych sympatyków.
Profesjonalnie wykonane filmy reklamowe dużo znaczą, bo mogą rozbudzić na tyle duże zaciekawienie u widzów, że ci postanowią zostać klientami.
Kiedy cel tej formy reklamy zostanie osiągnięty, konieczne jest dbanie o nowych konsumentów.
Menedżer powinien prowadzić taką strategię, żeby cały czas budować dobre relacje z użytkownikami.
Klienci, którzy czują zainteresowanie ze strony np.
producenta odzieży i wiedzą, że on liczy się z ich opiniami, są bardzo lojalni, a na takich właśnie przedsiębiorcom najbardziej zależy.
Oni bowiem zostaną przy nim nawet wtedy, gdy przydarzą się chwilowo gorsze czasy dla firmy i pomogą ją później odbudować.